onsdag 5. november 2014

Om studiet

Dette skoleåret skal jeg ta en videreutdanning innen skolebibliotek. Det er Universitetet i Stavanger og Nyweb i samarbeid med blant annet Akershus fylkeskommune som tilbyr studiet Skolebibliotekets rolle for elevens læringsarbeid. Målgruppa for studiet er bibliotekarer i den videregående skolen.

Jeg er veldig spent på studiet og håper inderlig at jeg vil få tid og overskudd til å gjennomføre OG kose meg med det. Arbeidsdagen min er ganske tettpakket fra før, det er mye organisering og grunnarbeid som må gjøres for å få et bibliotek opp av asken etter flere år med dvale. Samtidig med dette studiet må jeg fullføre en annen videreutdanning jeg begynte på i fjor, men ikke fikk avsluttet på grunn av sykdom og død i familien. Det blir en interessant og lærerik vinter og vår i 2015.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar